subota, 26. travnja 2014.

Sapun sa maslinovim uljem

Da ovo je prvi pokušaj da napravim sapun, mislila sam da je sve to malo više komplicirano ali kad sve spremiš na stol 15/20 minuta i sve je gotovo.
Naravno treba PUNO OPREZA da jer se radi sa natrijev hidroksidom i obavezno morate imati rukavice, masku i naočale.

  • 500 gr maslinovog ulja
  • 64 gr natrijev hidroksid
  • 150 ml distilirane vode
  • po želji eterično ulje (ja san pustila prirodan miris ulja)


Polako u vodu dodajte natrijev hidroksid, ne sve od jednom zbog reakcije. Voda postigne visoku temperaturu zato koristite staklene posude i za miješati naj bolje drvene kuhače.

Ja san pustila vodu da se ohladi jedno 10 minuta.
Onda uljevamo ulje u vodu i sa štapnim mikserom jedno 10 minuta miksamo dok ne postignemo gustu smjesu.

I sada smo spremni sve staviti u kalup, bolje ako je kalup duži i uži ...koji na žalost ja nisam imala pa mi je sapun sada niski ali za prvi puta san zadovoljna ;)

Omotate sapun u krpu i deku i tako pustite da odmori 48 sati, nakon toga ga otvorimo i izrežemo po želji i stavimo u tamno i suho da odmori 40 dana.

Evo nemam još slike gotovog sapuna ali čim budu bit če onilne



Nema komentara:

Objavi komentar