srijeda, 10. siječnja 2018.

Koju iglu da koristim?


Evo danas me je jedna cura koja mi je pisala privatno potakla da napišem post o iglama.

Za rad sa trakama preporučujem igle između 10 i 15 mm. Meni naj draže 15 mm  i rad sa Hoooked trakama.
Prilažem vam dvije slike da sami vidite koja je razlika.

Pleteno iglom 9 mm



Ovo je traka Trapillo, puno 
tanja od Hoooked.
Pleteno 9 mm iglom, niti nebi mogla plesti sa večom.

Nezgodne su tako tanke trake pogotovo ukoliko želite napraviti torbu ili košaru.















Pleteno iglom 15 mm





Ova slika prikazuje pletenje sa iglom 15 mm i Hoooked trake.

Sam pogled slike prikazuje čvrstoću, možete praviti torbe, košare, nakit ili šta god želite.


Sljedeće pitanje, gdje kupiti igle? 
Chemaco nudi igle 10 ili 20 mm,

Ova od 10 mm je od bambusa, super za korištenje.  Već ova od 20 mm je plastična i po koliko vidim na sliki ne mi izgleda neke dobre kvalitete. Idealno bi bilo 12 ili 15 mm.
To vidim da ima u ponudi Pamigo - pribor za heklanje ima dosta velik i solidan izbor, 12 mm 31,00kn sasvim u redu proizvod (po sliki) i cijena OK. 


Nema komentara:

Objavi komentar